dreamlikeangels

Direktlänk till inlägg 21 juni 2011

HAH!! , ojj.. stackarn

Av jonna carlsson - 21 juni 2011 20:42

shooo! ;"

jag va ute med natahlie hela dagen !.
Vi gick till rocksjön och så skulle vi bada , hon vågade inte.
Men jag vågade , och så jag hoppade i , för det va inte ens kallt.
Och så händer det , det som INTE fick hända..
Hon tappade sin experia i vattnet..

Den sjönk snabbt och botten e ganska djup.. , Såhär gick det till:
Jag skulle hoppa ett snyggt hopp , och hon skulle filma , till våran film..
Och så puttar hon mig och jag hoppar , och så släpper hon taget om mobilen , och så var den död...
STACKARN!!..

ska duscha nu.. , hörs sen!

bjuder på bild.
   nathalie o jag ! 
~

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jonna carlsson - 7 juli 2011 15:57

Lady gaga taught me it's okey to be different.Ke$ha taught me to be myself and not care what anyone else thinks.Bruno mars taught me to do anything for that one person i love.Eminem taught me that life is hard but you can make it through. Taylor sw...

Av jonna carlsson - 3 juli 2011 19:47


hej , lovade ju att blogga lite idag ;)och jag har fått en ny kärlek! :Dhan heter Dean , han kommer från australien och bor i Melbourne han är den sötaste/raraste/underbaraste killen jag vet , jag är OBSESSED! i hnm "/Men han är underbar.., bild på h...

Av jonna carlsson - 2 juli 2011 23:07


halllu ! :) jäävligt länge sen nu..var tvungen å skriva ngt..men jag har inget och skriva just nu, hahah!men jag bloggar imon I PROMISE* puusshej!     ...

Av jonna carlsson - 28 juni 2011 19:04

hej och hejdåorkar inte med bloggen just nu , bloggar igen när all skit är över.. :/ <3  ...

Av jonna carlsson - 24 juni 2011 21:30

finaste låten som finns <3

Presentation


hejhej :D
jag är ganska ny på "bloggandet" så vi får se hur det blir :p

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards