dreamlikeangels

Alla inlägg under juni 2011

Av jonna carlsson - 28 juni 2011 19:04

hej och hejdå

orkar inte med bloggen just nu , bloggar igen när all skit är över.. :/ <3 

Av jonna carlsson - 24 juni 2011 21:30

finaste låten som finns <3

Av jonna carlsson - 24 juni 2011 14:02

hejhej! 
dålig uppdatering jag vet..

idag är det midsommar , och massa med ÄCKLIG mat..
thats right.. , äcklig! , jag gillar inte alls midsommar mat.
Det är inget för mig.

Men solen skiner på himlen och det e gött!
Hörs senare..

Slänger in en bild på snyggaste Finn hudson §
 
 han e med i glee , om ni känner igen han ;) 

~J 

Av jonna carlsson - 22 juni 2011 21:06

im going to bed...

hörs imon.. <3 
orkar inte blogga idag. 

Av jonna carlsson - 21 juni 2011 20:50

dagens låt , 'N Sync - God most have spent a little more time on you..
ÄLSKA!!!

 

Av jonna carlsson - 21 juni 2011 20:42

shooo! ;"

jag va ute med natahlie hela dagen !.
Vi gick till rocksjön och så skulle vi bada , hon vågade inte.
Men jag vågade , och så jag hoppade i , för det va inte ens kallt.
Och så händer det , det som INTE fick hända..
Hon tappade sin experia i vattnet..

Den sjönk snabbt och botten e ganska djup.. , Såhär gick det till:
Jag skulle hoppa ett snyggt hopp , och hon skulle filma , till våran film..
Och så puttar hon mig och jag hoppar , och så släpper hon taget om mobilen , och så var den död...
STACKARN!!..

ska duscha nu.. , hörs sen!

bjuder på bild.
   nathalie o jag ! 
~

Av jonna carlsson - 21 juni 2011 11:44

hejhej ! :)
måste börja med att be om ursäkt för dålig upptadering..
Jag  har inte hunnit att blogga allt med sommarskola och så..
Och snart är det midsommar med , vad har ni för planer kring det? :)
Själv blir det nog middag med antingen familj o släkt , eller bästavännen <3

Nu , idag , så ska jag vila mycket , har typ magkramp..
Och sen om jag mår bättre framåt efter middagen , blir det stan med nathalie! <3

Men idag ska jag faktiskt städa fint till min moma! , då får jag nog lite cash ! :D

Nu måste jag sätta igång
ttyl! ;) , vilket betyder Talk To You Later.. ;) 
slänger in en bild på mig och nathalie!
~J
 

 

Av jonna carlsson - 18 juni 2011 21:28

    happy face.. 

Presentation


hejhej :D
jag är ganska ny på "bloggandet" så vi får se hur det blir :p

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards